Întrebări Frecvente

1. Despre Produse

De unde vin produsele Kpop?

Produsele noastre Kpop vin direct din Korea, de la distribuitori licențiați care lucrează direct cu cele mai mari case de producție din industrie.

Care sunt cele mai populare produse Kpop de pe site-ul nostru?

Vezi pagina Bestselling Kpop pentru a vedea cele mai populare produse.

Cum pot afla când se reînnoiesc stocurile albumelor Kpop?

Verifică pagina Nou in Stoc pentru a afla ce albume Kpop au reintrat în stoc de curând..

2. Despre livrare:

Livrează magazinul Kpop.ro în țara mea?

Da. Livrăm în toată lumea prin poșta internațională sau curieri.

Care sunt costurile de livrare?

Costurile de livrare sunt detaliate pe această pagină. Sunt de asemenea menționate pe pagina fiecărui produs și în coșul de cumpărături.

Cât trebuie să aștept pentru a primi produsele mele favorite Kpop?

Depinde. Clienții din UE vor trebui să aștepte aproximativ 10 zile, pe când clienții din țări non-EU pot aștepta până la 2-4 săptămâni în funcție de distanță.

Care este politica de retur?

Poți citi politica detaliată de retur aici.

Cum pot beneficia de ambalarea cadoului?

Este simplu! Dacă ambalarea unui cadou te pune în dificultate, trebuie doar să bifezi căsuța de „Adaugă ambalare cadou” de pe pagina produsului, înainte să adaugi produsul în coș, iar noi vom fi siguri să pregătim cadoul cu cea mai mare grijă pentru cei dragi ție.

Cât costă ambalarea cadou?

Serviciul de ambalare cadou este unul opțional și are prețul de 10 RON / produs. Dacă îți dorești să ambalezi cadou un singur produs din coșul de cumpărături, te rugăm să bifezi căsuța de „Adaugă ambalare cadou” de sub produsul / produsele pe care le dorești ambalate din coșul de cumpărături. Înainte să plasezi comanda, vei putea verifica produsele din coșul de cumpărături pe care le vei primi ambalate cadou.
Notă: Posterele ce însoțesc albumele nu vor putea fi ambalate cadou, din cauza mărimii coletului. În acest caz, poți opta pentru un tub opțional de poster înainte să plasezi comanda, bifând căsuța de „Am nevoie de un tub pentru poster”.


3. Despre comanda mea kpop.ro

Pot să anulez comanda?

Comanda poate fi anulată dacă nu are statusul de „finalizată”. Dacă aceasta este finalizată, comanda poate fi doar returnată.. Odată cu primirea comenzii, poți decide dacă vrei să o returnezi sau nu.  Vezi politica de returnări aici.

Pot să modific detaliile comenzii, după ce plata a fost efectuată?

Da, doar dacă detaliile sunt modficate înainte ca operatorul să proceseze comanda. Pentru solicitări urgente sau întrebări, contactează-ne aici.

Există o limită pentru câte produse Kpop pot să adaug în comanda mea?

Nu. Un aspect important ar fi că pentru coletele de dimensiuni mari prețul livrării se calculează după ce comanda a fost plasată.

4. Plata

Ce metode de plată sunt disponibile în magazinul Kpop?

Vezi politica de efectuare a plăților aici.

Care este politica de rambursare?

Vezi Politica de Rambursare aici.